مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:052023-12-30سياسي

ویژه برنامه های بزرگداشت حماسه تاریخی «9دی» در کانون های مساجد هرمزگان


سرپرست کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان از برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت حماسه 9دی و دهه بصیرت به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد در محلات و مناطق روستایی هرمزگان خبر داد.

- ویژه برنامه های بزرگداشت حماسه تاریخی 9دی در کانون های مساجد هرمزگان ایسنا/هرمزگان سرپرست کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان از برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت حماسه 9دی و دهه بصیرت به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد در محلات و مناطق روستایی هرمزگان خبر داد.

اسلام خواجه ای امروز (نهم دی ماه)، در جمع خبرنگاران با اشاره به توطئه دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی با راه اندازی فتنه سال 88، اظهار کرد: نهم دی ماه سال 88 یادآوری بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

وی افزود: آحاد مردم آگاه، فهیم و همیشه در صحنه در نهمین روز از دی ماه سال 1388 با ورود به میدان و اعلام حمایت از انقلاب، نظام و تجدید میثاق با ولایت، بساط فتنه و فتنه گری را جمع کردند تا دشمنان نظام و اسلام به ویژه استکبار جهانی بدانند که ملت بصیر ایران اسلامی همیشه پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با یادآوری اینکه از 9 تا 19 دی به نام دهه بصیرت نامگذاری شده است، گفت: و روز 9 دی در تقویم کشور به نام روز بصیرت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های بزرگداشت حماسه تاریخی «9دی» در کانون های مساجد هرمزگان

ویژه برنامه های بزرگداشت حماسه تاریخی «9دی» در کانون های مساجد هرمزگان