مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:402024-01-15بين الملل

تشدید مواضع نژادپرستانه از سوی رای دهندگان آمریکایی


نیمی از رای دهندگان آمریکا با دیدگاه ترامپ مبنی بر اینکه مهاجران خون مردم این کشور را مسموم می کنند، موافق بوده و از این مواضع نژادپرستانه حمایت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اظهارات نژادپرستانه دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در باب این موضوع که مهاجران خون مردم این کشور را مسموم می کنند، مورد حمایت و تایید نیمی از رای دهندگان آمریکایی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوزویک نتایج یک نظرسنجی انجام گرفته شده از سوی سی بی اس نیوز نشان می دهد که تقریبا نیمی از رای دهندگان آمریکایی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند با اظهارات جنجالی دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا موافق هستند که مهاجران غیرقانونی در حال مسموم کردن خون این کشور هستند و باید از ورود آنها به کشور جلوگیری شود.

ترامپ که طبق نتایج نظرسنجی های مختلف، پیشتاز نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست، ماه گذشته انتقادات گسترده ای را به دلیل این اظهارات نژادپرستانه اش علیه خود برانگیخت و به این موضوع متهم شد که دیدگاه آدولف هیتلر رهبر نژادپرست سابق آلمان نازی را در مورد مهاجران غیرقانونی تکرار کرده است.

با این همه، اکنون نتایج یک نظرسنجی انجام گرفته شده در این کشور نشان می دهد که از مجموع شرکت کنندگان در این نظرسنجی، نه فقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید مواضع نژادپرستانه از سوی رای دهندگان آمریکایی

تشدید مواضع نژادپرستانه از سوی رای دهندگان آمریکایی