مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 22:152024-01-03سياسي

سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» در مصلی تهران برگزار شد+عکس و فیلم


چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی امشب با حضور مسؤولان کشوری و لشکری، خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور پرشور مردم در مصلی تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی چهارشنبه 13 دی 1402 با حضور سیدابراهیم رییسی رییس جمهور، اسماعیل قاآنی  فرمانده نیروی قدس سپاه و جمعی از مسؤولان کشوری و لشکری، نمایندگان کشورهای خارجی، خانواده معظم شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا و حضور پرشور مردم در مصلی تهران برگزار شد.

سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور در این مراسم اظهار کرد: سیزدهم دی ماه مصادف است با ولادت با سعادت فاطمه اطهر سلام الله علیها و ولادت فرزندشان امام امت رضوان الله تعالی علیه و شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهادت زائران مظلوم مزار این شهید سرافراز در شهر کرمان.

یاد امام و همه شهدا را گرامی می داریم و به ارواح مطهر آنها درود می فرستیم.

  وی افزود: در این مجلس باشکوه که برای گرامی داشت یاد و خاطره شهید بصیرت آفرین، حاج قاسم سلیمانی تشکیل شده است، ابتدا می خواهم به فاطمه اطهر سلام الله علیها که حاج قاسم به ایشان عشق می ورزید و همواره نسبت به برگزاری مجالس برای ایشان همت داشت و نام حضرت فاطمه (س) را گره گشا می دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» در مصلی تهران برگزار شد+عکس و فیلم

سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» در مصلی تهران برگزار شد+عکس و فیلم