مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:352023-12-26ورزشي

کولاکوویچ دوست داشت به شهداب بیاید/ به معروف پیشنهاد رسمی ندادیم


امیر شرافت در مورد اخبار مختلفی که در مورد رایزنی باشگاه شهداب یزد با گزینه هایی چون سعید معروف، ایگور کولاکوویچ و امیر غفور شنیده شده، توضیحاتی ارائه داد.

- امیر شرافت در مورد اخبار مختلفی که در مورد رایزنی باشگاه شهداب یزد با گزینه هایی چون سعید معروف، ایگور کولاکوویچ و امیر غفور شنیده شده، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم والیبال شهداب یزد که در دو فصل قبل لیگ برتر والیبال قهرمان شده بود، در دور رفت فصل جاری لیگ نتایج خوبی کسب نکرده و با هفت برد و 22 امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

با این حال مدیران این باشگاه قول دادند در نیم فصل دوم شرایط بهتری را رقم بزنند.

در این راستا اسامی برخی بازیکنان از جمله امیر غفور و عثمان فریاد و همچنین مربیانی چون سعید معروف، ایگور کولاکوویچ و اندرس سوتو مطرح شدند.

امیر شرافت، مدیرعامل باشگاه شهداب یزد در مورد نتایج کسب شده توسط این تیم در دور رفت لیگ به ایسنا گفت: اولین تیمی بودیم که تمریناتمان را شروع و تمام نفرات مد نظر کادر فنی را در کوتاه ترین زمان جذب کردیم اما ابتدای فصل اتفاقاتی برای ما افتاد؛ آقای شاهسوند که یکی از تاثیرگذارترین مهره هایمان بود یک روز قبل از مسابقات بخاطر سربازی از ما جدا شد و این لطمه بزرگی در دریافت به ما زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاکوویچ دوست داشت به شهداب بیاید/ به معروف پیشنهاد رسمی ندادیم

کولاکوویچ دوست داشت به شهداب بیاید/ به معروف پیشنهاد رسمی ندادیم