مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 22:052024-01-07سياسي

شفافیت در قراردادهای معدن سبب جلوگیری از ایجاد پرونده های قضایی می شود


رییس کل دادگستری استان اردبیل با تأکید بر توجه دستگاه ها در زمینه صدور مجوزها و انعقاد قراردادهای انجام کار عمرانی، خواستار شفافیت در قراردادهای معدن برای جلوگیری از ایجاد پرونده های قضایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نشست بررسی پرونده های قضایی حوزه معدن امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو، رییس کل دادگستری استان و سیدکمال الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل در این نشست بیان کرد: توجه دستگاه ها در زمینه صدور مجوزها و انعقاد قراردادهای انجام کار عمرانی مورد تأکید بوده و شفافیت در قراردادهای معدن برای جلوگیری از ایجاد پرونده های قضایی ضروری است .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل هم در این نشست اظهار کرد: تنظیم ضابطه مند قراردادهای معدن در اجرای پروژه های عمرانی، مانع ایجاد پرونده های قضایی می شود.

میرجعفریان افزود: قراردادهای منعقدشده در خصوص معادن در جریان اجرای پروژه های عمرانی باید طوری تنظیم شود که اختیارات دستگاه های اجرایی مرتبط حفظ و از افتادن پرونده ها در مسیر قضایی جلوگیری شود.

وی گفت: دستگاه های مربوط به معدن و یا پروژه های عمرانی باید نسبت به مجوزهای صادرشده جهت اقدامات عمرانی پاسخ گو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت در قراردادهای معدن سبب جلوگیری از ایجاد پرونده های قضایی می شود

شفافیت در قراردادهای معدن سبب جلوگیری از ایجاد پرونده های قضایی می شود