مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:552024-01-06اقتصادي

«سامانه جامع اتوماسیون دانشگاهی» طراحی و تولید شد


هدف از طراحی و تولید «سامانه جامع اتوماسیون دانشگاهی» در ابتدا حذف گردش های کاغذی بود، اما اکنون این سامانه به هوش مصنوعی مجهز شده و اسناد را تشخیص و بخشی از کارهای کارشناسان را به صورت هوشمند و اتوماتیک انجام می دهد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: هدف از طراحی و تولید سامانه جامع اتوماسیون دانشگاهی در ابتدا حذف گردش های کاغذی بود، اما اکنون این سامانه به هوش مصنوعی مجهز شده و اسناد را تشخیص و بخشی از کارهای کارشناسان را به صورت هوشمند و اتوماتیک انجام می دهد.

این محصول روال طرح ها و پایان نامه ها را نیز تسریع می بخشد.

اتوماسیون سازی فرآیندها یکی از روش های بهبود عملکرد و تسریع اقدامات است که در نهایت باعث افزایش بهره وری سازمانی می شود.

در همین راستا، شرکت دانش بنیان گروه داده ورز پیوند که از سال 1388 در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر شده، به صورت تخصصی به طراحی و تولید سامانه جامع اتوماسیون دانشگاهی پرداخته است.

محسن نیازی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درخصوص ایده اولیه طراحی و تولید سامانه جامع اتوماسیون دانشگاهی ، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ایده اولیه این کار به سال 1384 بازمی گردد، زمانی که سیستم ها در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به صورت دستی بود و نسخه ابتدایی این کار در آن جا پیاده سازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سامانه جامع اتوماسیون دانشگاهی» طراحی و تولید شد

«سامانه جامع اتوماسیون دانشگاهی» طراحی و تولید شد