مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:102024-01-09ورزشي

رأی دادگاه CAS به سود کاوه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل بود که کاوه رضایی پس از فسخ قراردادش با تراکتور، در پی حضور در استقلال بود، - رأی دادگاه CAS درخصوص اعتراض کاوه رضایی به رأی کمیته تعیین وضعیت، به سود این بازیکن صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل بود که کاوه رضایی پس از فسخ قراردادش با تراکتور، در پی حضور در استقلال بود، ولی به دلیل شکایت باشگاه تبریزی، این بازیکن با محرومیت از حضور در نیم فصل دوم لیگ قبل مواجه شد.

داستان از این قرار است که کاوه در تابستان سال قبل به استقلال پیوست، اما به دلیل پر بودن لیست بازیکنان بزرگسال و عدم جدایی ارسلان مطهری، این بازیکن با توافقی سه جانبه راهی تراکتور شد تا در نیم فصل از این تیم جدا شده و به استقلال بازگردد.

اما پس از فسخ قرارداد رضایی با تراکتور، باشگاه تبریزی از این بازیکن شکایت کرد که منجر به محرومیت کاوه شد.

پس از صدور این رأی توسط کمیته تعیین وضعیت، رضایی با شکایت به دادگاه CAS، به دنبال نقض حکم صادره بود که اکنون تسنیم خبر می دهد که مهاجم سپاهان موفق شده در این پرونده پیروز شود.

در مفاد این تفاهم نامه سه جانبه آمده است: * بازیکن برای نیم فصل 1402-1401 لیگ برتر به صورت قرضی به باشگاه تراکتور تبریز منتقل می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی دادگاه CAS به سود کاوه

رأی دادگاه CAS به سود کاوه