مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 08:202024-01-10حوادث

کشف داروهای مخدر غیرمجاز در اسفراین


فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف بیش از 828 عدد انواع داروهای مخدر و 320 نخ انواع سیگارهای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف بیش از 828 عدد انواع داروهای مخدر و 320 نخ انواع سیگارهای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا اظهارکرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در روند اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق از محل نگهداری انواع داروهای مخدر و سیگار قاچاق در یک واحد صنفی سوپرمارکت مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند .

وی افزود: ماموران با حضور در محل و بازرسی ازاین واحد صنفی تعداد 828 عدد انواع داروهای مخدرو 320نخ انواع سیگارهای قاچاق را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با ورود هرگونه کالای قاچاق که به اقتصاد کشور ضربه می زند به شدت برخورد کرده و از شهروندان انتظار می رود در صورت اطلاع از اینگونه اخبار موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کلاهبردار بجنورد دستگیر شد فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری فردی سابقه دار با 21 فقره کلاهبرداری به ارزش 14 میلیارد و 200 میلیون ریال در بجنورد خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف داروهای مخدر غیرمجاز در اسفراین

کشف داروهای مخدر غیرمجاز در اسفراین