مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:352023-12-25حوادث

انهدام باند توزیع مواد روانگردان در تهران


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باند توزیع مواد روانگردان در تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز دوشنبه 4 دی ماه 1402 رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب سرهنگ حسین باباپور از عملیات موفق این پلیس در دستگیری چهار نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در جنوب غرب پایتخت خبر داد و اعلام کرد: در این عملیات 13کیلوگرم انواع مواد روانگردان صنعتی کشف شد.

وی گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ چهار نفر از قاچاقچیان مواد مخدر مورد رصد و شناسایی قرار گرفته و پرونده ای در این خصوص در معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تشکیل شد و بررسی و تحقیق پیرامون جزییات آن در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب ادامه داد: با اقدامات پیچیده اطلاعاتی، عملکرد مظنونین پرونده برای پلیس محرز شد و سرانجام عصر روز گذشته مأموران در اقدامی ضربتی موفق شدند متهمان را دستگیر کرده و در بازرسی از مخفیگاه مقدار 13 کیلوگرم انواع مواد روانگردان را در بسته بندی های مختلف کشف کنند.

سرهنگ باباپور خاطرنشان کرد: متهمان جهت پیگرد قضایی پس از انتقال به مقر پلیس و انجام بازجویی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند توزیع مواد روانگردان در تهران

انهدام باند توزیع مواد روانگردان در تهران