مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:352024-01-06اقتصادي

2700میلیارد تومان ارزش افزوده به استان بوشهر پرداخت شد


در 9 ماهه سال جاری، افزون بر دوهزار و 700 میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان بوشهر واریز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر امروز در نشست بررسی طرح های شهر شیرینو شهرستان کنگان، اظهار داشت: در 9 ماهه سال جاری، افزون بر دوهزار و 700 میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان بوشهر واریز شده که نقش مهمی در طرح های عمران شهری و روستایی دارد.

وی با تاکید براینکه شرکت های پیرامون شیرینو که از امکانات این شهر استفاده می کنند باید به حل مشکلات آن نیز کمک کنند، افزود: صنایع و شرکت های پیرامونی از جمله مجتمع های پتروشیمی باید به رفع کمبودهای این شهر در حوزه تولید آب و برق کمک کنند .

محمدی زاده خواستار تسریع در تکمیل طرح های نیمه تمام شیرینو شد و گفت: تسریع در ساخت اسکله و تعریض جاده در این شهر که از مصوبات سفر هیات دولت است، ضروری است.

وی بیان کرد: اعتبارات تخصیصی مسوولیت های اجتماعی صنایع پارس جنوبی  برنامه ای شده و طبق مصوبه دولت باید برای اجرای طرح ها پرداخت شود.

استاندار بوشهر در پایان بر پیگیری و اجرای توسعه زیرساخت های منطقه شیرینو براساس مطالبات مردم تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2700میلیارد تومان ارزش افزوده به استان بوشهر پرداخت شد

2700میلیارد تومان ارزش افزوده به استان بوشهر پرداخت شد