مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:352023-12-31حوادث

کشف 114 هزار قرص روانگردان از«عقرب»


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از انهدام باند بزرگ توزیع مجازی قرص های روانگردان معروف به عقرب در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز یکشنبه 10 دی ماه 1402 رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا سردار ایرج کاکاوند با اشاره به انهدام باند بزرگ توزیع قرص های روانگردان معروف به باند عقرب در شهر تهران، اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با خرید و فروش مواد مخدر در بستر فضای مجازی، بر اساس رصد های انجام شده در شبکه های اجتماعی، وب گاهی به آدرس معلوم مورد شناسایی قرار گرفت که کاربر آن اقدام به فعالیت گسترده مجرمانه در زمینه تبلیغ و فروش قرص های روانگردان می کرد.

سردار کاکاوند در تشریح جزییات خبر گفت : به لحاظ حساسیت و وسعت اقدامات این کاربر، پس از شناسایی هویت واقعی وی توسط مرکز اطلاعات فضای مجازی، مشخص شد کاربر وبگاه مورد اشاره، قرص های روانگردان را از طریق سرکرده یکی از بزرگترین باندهای تولید و پخش قرص های روانگردان در سطح کشور تامین می نماید؛ لذا با تمرکز شبانه روزی بر ارتباطات وی، سایر اعضای باند شناسایی و تحت رصد دقیق قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با اشراف اطلاعاتی کامل بر فعالیت مجرمانه این باند مخفیگاه، انبار و محل دپو قرص های مورد اشاره در شرق شهر تهران مورد شناسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 114 هزار قرص روانگردان از«عقرب»

کشف 114 هزار قرص روانگردان از«عقرب»