مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 15:402024-01-16اقتصادي

سرعت خودروهای درون شهری در استان مرکزی بالاتر از میانگین کشوری است


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: سرعت عامل مهم افزایش متوفیان عابر پیاده در تصادفات درون شهرهای اراک و ساوه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سیدعلی حسینی ظهر امروز  در جلسه شورای راهبردی تصادفات استان مرکزی اظهار کرد: در تصادفات درون شهری5 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته ایم، مصدومین تصادف یک درصد افزایش، اعمال قانون 11 درصد افزایش و در متوفیان تصادفات 9 درصد کاهش داشته ایم.

  وی افزود: رتبه نهم استان در میزان تصادفات در بین شهرهای کشور علت اصلی تصادفات عابرین پیاده و سرعت است و متاسفانه سرعت خودروهای درون شهری در استان ما نسبت به متوسط کشور بالاتر است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی افزود: در این راستا ما دو شهر اراک و ساوه را مورد بررسی قرار دادیم، در ارا ک 55 درصد متوفیان تصادفات درون شهری عابران پیاده بوده اند، به طوری که از 44 نفر متوفی در این شهر 24 نفر عابر پیاده بوده اند.

حسینی گفت: درکمربندی شمالی این شهر 7 فوتی داشته ایم که 6 نفرشان عابر پیاده بوده اند، همچنین در بلوارهای کشاورز، منابع طبیعی،  شریعتی، کربلا و خیابان طالقانی مواردی بوده که برای ایمن سازی شناسایی و به شهرداری اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت خودروهای درون شهری در استان مرکزی بالاتر از میانگین کشوری است

سرعت خودروهای درون شهری در استان مرکزی بالاتر از میانگین کشوری است