مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 17:402023-12-22سياسي

تاکید وزیر نیرو بر لایروبی آببندان ها درمازندران


وزیر نیرو با تاکید بر لایروبی آببندان ها در مازندران در بازدید از سد در حال ساخت زارم رود گفت: سد زارم رود نیازمند ردیف مجزا و مناقصه است و باید سریع تر اجرایی شود تا مردم منطقه از آب مناسب برخوردار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از استان مازندران، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو عصر امروز در نشست بررسی پروژه های ساری و میاندورود در محل بازدید از تصفیه خانه آب شرب ساری در سلیم بهرام اظهار کرد: سد گلورد و هراز مازندران اولویت وزارت نیرو برای تامین منابع  آبی است.

وی افزود: سال گذشته با توجه به شرایط  بارشی در کشور، به شدت نگران استان مازندران بودیم که چگونه می توان با این آورده بارشی، تامین آب شرب و کشاورزی را انجام دهیم.

به گفته محرابیان،  با مدیریت خوب استاندار مازندران، مدیریت آبفا و آب منطقه ای و همکاری مردم و کشاورزان مدیریت خوبی در منابع آبی مازندران انجام شد و تنش آبی نداشتیم.

وزیر نیرو یادآور شد: چند پروژه در مازندران همچون سد گلورد و سد هراز وجود دارد که سالیان طولانی از شروع به کار آن می گذرد و تکمیل نشده است و گام اول ما تکمیل این پروژه هاست.

محرابیان گفت: چند سد را در مرحله مطالعات داریم که باید با اجرای سد ظرفیت تامین آب فراهم و مشکلات در این بخش و مشکلات آب ساری، میاندورود و روستای منطقه برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر نیرو بر لایروبی آببندان ها درمازندران

تاکید وزیر نیرو بر لایروبی آببندان ها درمازندران