مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:502024-01-15سياسي

زمین بازی در فضای مجازی به نفع انقلاب اسلامی تغییر می کند


معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خلاقیت، نوآوری و هوش انقلابی، زمین بازی در فضای مجازی را به نفع انقلاب اسلامی تغییر می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ علی خالقیان، معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور در جمع جامعه نخبگانی بسیج استان سمنان اظهار کرد: شما به عنوان رزمندگان و جهادگران فضای مجازی فعالیت می کنید.

وی با اشاره به عملیات والفجر 8 و حضور جوانان نخبه و فکر و عمل و روحیه انقلابی آنها در ساخت پل فجر و عبور از اروند وحشی که ارتش های دنیا به سختی این اقدامات را می پذیرند، گفت: این رزمندگان عبارت ما می توانیم را به خوبی تفسیر کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: دشمن در جنگ هشت ساله نتوانست جمهوری اسلامی را از بین ببرد، چون مردم و نسل جوانان آن وقت ایستادند و خواهند ایستاد و هرگز اجازه پیروزی را به دشمنان نمی دهند.

خالقیان تصریح کرد: امروز دشمن امید دارد تا در فضای مجازی با تولید محتوا و پیام و هوش مصنوعی موفق شود؛ گرچه بدون شناخت از بسیجیان، جنگ نابرابری را رقم زده است.

وی با اشاره به آشوب مجازی سال گذشته دشمنان در سه ماه گفت: دشمنان در یک اتوبان یک طرفه، نبرد نامتعارف ایجاد کردند و با انواع مزدوران به میدان آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین بازی در فضای مجازی به نفع انقلاب اسلامی تغییر می کند

زمین بازی در فضای مجازی به نفع انقلاب اسلامی تغییر می کند