مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 16:052024-01-13ورزشي

حق پخش بازی های جام ملت های آسیا توسط صداوسیما خریداری شده است +سند


صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران حق پخش بازی های جام ملت های آسیا را خریداری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شب گذشته نخستین دیدار جام ملت های آسیا بین تیم های قطر و لبنان در دوحه قطر برگزار شد و میزبان توانست با 3 گل و شکست لبنان قدم اول این بازی ها را محکم بردارد.

پخش این بازی از شبکه 3 سیما حاشیه هایی هم در پی داشت که شائبه هایی را در مورد عدم خرید حق پخش این بازی ها از سوی صدا و سیما و شبکه سه به میان آورد.

به طور معمول و طبق روال همیشگی صدا و سیما از مدتها قبل از هر تورنومنت یا اتفاق فوتبالی اقدام به خرید حق پخش آن از کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC، می کند.

اطلاعات خبرنگار فارس نشان می دهد لیگ قهرمانان آسیا هم از این قاعده مستثنی نیست و حق پخش آن هم از قبل توسط صدا و سیما خریداری شده است.

سند نخست این مدعا هم صادر شدن کارت خبرنگاری برای محمدرضا احمدی، گزارشگر این بازی ها است که وی هم اکنون در قطر حضور داشته و این مسابقات فوتبال را به صورت زنده از محل برگزاری این بازی ها گزارش می کند و تصویر کارت خبرنگاری صادر شده برای وی در قطر هم در ذیل ارائه شده است.

یکی دیگر از مستندات این مدعا هم این است که شبکه 3 با کیفیت بالا بازی های لیگ مذکور را پخش می کند و حتی بعضی از بازی ها با کیفیت 4K نیز از شبکه فراتر پخش می شود که فقط طرف هایی که حق پخش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق پخش بازی های جام ملت های آسیا توسط صداوسیما خریداری شده است +سند

حق پخش بازی های جام ملت های آسیا توسط صداوسیما خریداری شده است +سند