مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:502024-01-18اقتصادي

استان ایلام میزبان 2 طرح مهم گردشگری و درمانی می شود


مدیرکل امور اقتصاد و دارایی ایلام گفت: استان ایلام با ظرفیت بالای جذب گردشگران از کشور عراق، میزبان هتل بیمارستان 322 تخت خوابی و هتل 4 ستاره می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح پنجشنبه 28 دی ماه، سعید رشنوادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام، در نشستی که با حضور نمایندگان اداره میراث فرهنگی، مسکن و علوم پزشکی و گروه سرمایه گذاری لوکوما برگزار شد، گفت: استان ایلام با ظرفیت بالای جذب گردشگران از کشور عراق، میزبان هتل بیمارستان 322 تختخوابی و هتل 4 ستاره می شود و بررسی های اولیه برای احداث این 2 طرح مهم گردشگری و درمانی انجام شده است.

وی افزود: استان ایلام در سال های اخیر با جذب سرمایه گذاری های خارجی و داخلی، به یکی از قطب های سرمایه گذاری کشور تبدیل شده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان ایلام ادامه داد: در سال گذشته بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان انجام شده است و در سال جاری نیز با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی، شاهد سرمایه گذاری های جدیدی در استان خواهیم بود.

نماینده گروه سرمایه گذاری لوکوما نیز در این نشست خاطرنشان کرد: در صورت اعطای مجوز، احداث هتل بیمارستان 322 تختخوابی و هتل 4 ستاره در استان ایلام را با سرمایه گذاری حدود 6 هزار میلیارد تومان آغاز خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان ایلام میزبان 2 طرح مهم گردشگری و درمانی می شود

استان ایلام میزبان 2 طرح مهم گردشگری و درمانی می شود