مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 23:052024-01-20حوادث

بازداشت سارق کارت های بانکی سالمندان در دشت آزادگان خوزستان


در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با حضور در جلوی باجه خودپرداز یکی از بانک های سطح شهرستان دشت آزادگان(خوزستان)، با ترفندی متقلبانه اقدام به سرقت کارت عابر بانک و برداشت غیر مجاز از حساب وی کرده است، - در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با حضور در جلوی باجه خودپرداز یکی از بانک های سطح شهرستان دشت آزادگان(خوزستان)، با ترفندی متقلبانه اقدام به سرقت کارت عابر بانک و برداشت غیر مجاز از حساب وی کرده است، موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان (خوزستان) از شناسایی و بازداشت فردی که با حیله و نیرنگ اقدام به سرقت کارت عابر بانک و برداشت از حساب شهروندان، در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با حضور در جلوی باجه خودپرداز یکی از بانک های سطح شهرستان دشت آزادگان(خوزستان)، با ترفندی متقلبانه اقدام به سرقت کارت عابر بانک و برداشت غیر مجاز از حساب وی کرده است، موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت سارق کارت های بانکی سالمندان در دشت آزادگان خوزستان

بازداشت سارق کارت های بانکی سالمندان در دشت آزادگان خوزستان