مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:452023-12-23ورزشي

مهمترین دستاوردهای سفر رییسی به گلستان چه بود؟


رییس جمهور در قالب دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم به استان گلستان رفت که از جمله مهمترین برنامه های این سفر افتتاح پروژه بزرگ فیبر نوری گلستان و افتتاح پروژه های آب رسانی استان در بخش های مختلف از جمله گنبد کاووس و بازدید از خلیج گرگان و جزیره آشوراده، - بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دولت سیزدهم در یازدهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، پنج شنبه و جمعه 30 آذر و یکم دی برای انجام سفری دو روزه به استان گلستان رفت.

همزمان با سفر رییس جمهور، احمد وحیدی وزیر کشور، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و علی اکبر محرابیان وزیر نیرو نیز با حضور در شهرستان مختلف استان گلستان ضمن افتتاح پروژه های مختلف از برخی طرح های در حال اجرا بازدید کردند.

رییسی در بدو ورود به استان گلستان در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان مورد استقبال آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان و علی محمد زنگانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین دستاوردهای سفر رییسی به گلستان چه بود؟

مهمترین دستاوردهای سفر رییسی به گلستان چه بود؟