مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:102024-01-12بين الملل

میقاتی: باید آتش بس هم در جنوب لبنان و هم در غزه برقرار شود


نخست وزیر موقت لبنان تأکید کرد به هیات آمریکایی گفته است صحبت درباره آتش بس فقط در لبنان یک امر غیرمنطقی است و باید همزمان آتش بس در غزه نیز برقرار شود.

- نخست وزیر موقت لبنان تأکید کرد به هیات آمریکایی گفته است صحبت درباره آتش بس فقط در لبنان یک امر غیرمنطقی است و باید همزمان آتش بس در غزه نیز برقرار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نجیب میقاتی، نخست وزیر موقت لبنان گفت: من به هیات آمریکا گفتم صحبت درباره آتش بس فقط در لبنان یک امر غیرمنطقی است و ما می خواهیم همزمان با آتش بس در جنوب لبنان، در غزه نیز آتش بس برقرار شود.

ما نمی توانیم درباره توافق حرف بزنیم در حالی که برادرانمان در غزه در معرض کشتار جمعی هستند.

وی تاکید کرد: ما از طرح آفریقای جنوبی برای شکایت علیه اسراییل در مقابل دیوان بین المللی دادگستری به دلیل نسل کشی مردم غزه حمایت می کنیم و خواهان صدور یک حکم عادلانه هستیم.

به نقل از شبکه خبری الجزیره، آموس هوکشتاین، مشاور ارشد کاخ سفید که به همراه هیاتی به لبنان سفر کرده است در دیدار با مقامات این کشور گفت: ما نیاز زیادی به یک راهکار دیپلماتیک داریم که به مردم لبنان اجازه بدهد به مناطق خود در جنوب این کشور بازگردند و مردم اسراییل نیز بتوانند به منازلشان در شمال بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میقاتی: باید آتش بس هم در جنوب لبنان و هم در غزه برقرار شود

میقاتی: باید آتش بس هم در جنوب لبنان و هم در غزه برقرار شود