مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 08:452024-01-17سياسي

اهتمام نشر هاجر بر نشر موضوعات زن و خانواده


مدیرعامل مرکز نشر هاجر با بیان اینکه آثار متعددی در فرایند چاپ و نشر قرار دارند، گفت: کتب نشر هاجر با محوریت موضوعات زن و خانواده است.

- احمد شایانفر در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قم اظهار کرد: بنابر منویات مقام معظم رهبری که فرمودند: تعلیم و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی در شمار اصلی ترین کارها بایستی انجام گیرد، همایشی با عنوان همسران همساز جهت گرامیداشت مقام شامخ زن و خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی و همزمان با 20 سالگی تاسیس مرکز نشر هاجر برگزار شد.

وی افزود: نشر هاجر یک مرکز فرهنگی، علمی، انتشاراتی و وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران است که در جهت تحقق سیاست ها و اهداف کلان حوزه خواهران یعنی تبیین و ترویج دین و اندیشه های اسلامی در عرصه زن و خانواده و نقش آفرینی در اعتلای نظام اسلامی با هدف مرجع و منبع شدن در بازار نشر تخصصی زن و خانواده فعالیت می کند.

* استقبال از کتاب همسران همساز شایان فر با اشاره به رونمایی از کتاب همسران همساز گفت: در زندگی همه ما، مسائل و مشکلات به ظاهر ساده ای سایه انداخته اند که ریشه ها و عوامل آن، گاه بنیادین و اساسی اند و گاه پیش پا افتاده و سطحی؛.

اگر این عوامل را به موقع شناسایی و مدیریت نکنیم، کم کم کارمان به جاهای باریک می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام نشر هاجر بر نشر موضوعات زن و خانواده

اهتمام نشر هاجر بر نشر موضوعات زن و خانواده