مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 23:502024-01-18بين الملل

الجزیره از حمله به کشتی آمریکایی در سواحل یمن خبر داد


شبکه الجزیره مدعی شد که نیروهای انصارالله یمن یک کشتی آمریکایی را در نزدیکی سواحل المکلا در شرق این کشور هدف قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری الجزیره به نقل از یک منبع نظامی یمن خبر داد که نیروهای انصارالله، یک کشتی متعلق به آمریکا را در نزدیکی سواحل المکلا در شرق این کشور هدف قرار داده اند.

جنبش انصارالله هنوز رسما این حمله را تأیید نکرده است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس دقایقی پیش خبر داد که گزارشی درباره وقوع یک حادثه در 85 مایلی، جنوب بندر الشحر استان حضرموت دریافت کرده است.

در واکنش به حملات بامداد امروز آمریکا و انگلیس به استانهای مختلف یمن، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله امشب تأکید کرد که تداوم این حملات، مانع از ادامه حمایتهای ما از مردم فلسطین و غزه نخواهد شد .

عبدالسلام در عین حال گفت که روند کشتیرانی در دریای سرخ و دریای عرب، برای همه کشتیها عادی و امن است، مگر کشتیهای اسراییلی یا کشتیهایی که عازم فلسطین اشغالی هستند.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر معنوی انقلاب یمن شامگاه امروز تأکید کرد که درگیری مستقیم با آمریکا و انگلیس، مایه مباهات صنعاست و این درگیریها تا زمان توقف حملات اسراییل به غزه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجزیره از حمله به کشتی آمریکایی در سواحل یمن خبر داد

الجزیره از حمله به کشتی آمریکایی در سواحل یمن خبر داد