مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:502024-01-20دانش

امکان حکمرانی هوشمند در بخش فرهنگی آموزش عالی فراهم شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات در مراسم اختتامیه همایش رابطان فرنمای دانشگاه های دولتی کشور با بیان این که امروز ما شفافیت و امکان حکمرانی هوشمند را در مجموعه آموزش .

- آیین اختتامیه همایش رابطان فرنمای دانشگاه های دولتی کشور با حضور عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه مازندران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات در مراسم اختتامیه همایش رابطان فرنمای دانشگاه های دولتی کشور با بیان این که امروز ما شفافیت و امکان حکمرانی هوشمند را در مجموعه آموزش عالی و دانشگاه ها و در حوزه فرهنگ داریم، اظهار داشت: یکی از مهم ترین پیشران های تحول تاریخی در جهان، فناوری بوده است به حدی که هر وقت فناوری ها دچار دگرگونی شدند، کل جهان و جوامع دچار تغییر شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف تصریح کرد: یکی از فناوری های اساسی که به تعبیر بسیاری از متفکران، اساسا ما را وارد یک جهان جدید کرد؛ مجموعه فناوری های حوزه IT و فضای مجازی با تمام ملحقات و لایه های آن است که در حال خلق یک جهان جدید و تحول در همه عرصه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان حکمرانی هوشمند در بخش فرهنگی آموزش عالی فراهم شده است

امکان حکمرانی هوشمند در بخش فرهنگی آموزش عالی فراهم شده است