مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 08:452024-01-11حوادث

کشف انبار حاوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار


فرمانده انتظامی استان از شناسایی انبار حاوی لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز به ارزش 40 میلیارد ریال در منطقه سعید آباد شهرستان شهریار، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سردار کیومرث عزیزی شامگاه چهارشنبه در مورد جزییات این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری از منابع موثق مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری و توزیع انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در انباری واقع در منطقه سعیدآباد شهریار کرده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در این راستا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از بررسی صحت خبر و شناسایی محل فعالیت فرد سودجو و فرصت طلب در سعیدآباد، با هماهنگی مقام قضایی به همراه نمایندگان اداره صمت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار وارد محل شده و در بازرسی از این مکان، 10 هزار و 52 کارتن انواع مواد و لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته از قبیل کرم های ضد آفتاب، ماسک های صورت، پاک کننده های آرایشی و کرم های مرطوب کننده کشف شد.

سردار عزیزی افزود: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را 40 میلیارد ریال برآورد کردند و طبق نظر کارشناس شبکه بهداشت و درمان، هیچ یک از موارد کشف شده قابلیت مصرف نداشته و با هماهنگی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار حاوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار

کشف انبار حاوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار