مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:212024-01-15سياسي

شهرداری ها بنا به دستورقضایی مکلف به شناسایی نقاط حادثه خیز شدند


رییس کل دادگستری استان البرز به شهرداری ها ماموریت داد با تهیه جدول زمانبندی نسبت به رفع نقاط حادثه خیز در سریعترین زمان ممکن اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز در سال جاری به ریاست حسین فاضلی هریکندی و در محل سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز برگزار شد.

در این نشست که با محوریت بررسی علل و عوامل وقوع تصادفات و سوانح درون شهری و برون شهری با تمرکز بر علل انسانی و جاده ای با اهداف پیشگیرانه برگزار شد رییس کل دادگستری استان البرز بر اهمیت پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد.

نقش 30 دستگاه رییس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز به موضوع جلسه که بر محوریت کاهش تصادفات و سوانح تمرکز داشت اشاره کرد و با یادآوری نقش 30 دستگاه در کاهش یا از بین بردن علل تصادفات گفت: جرایم مرتبط با سوانح رانندگی یکی از 10 جرم اول کشور است که جایگاه آن در بین 10 جرم نخست استان البرز دارای فراز و نشیب بوده است.

رییس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز اضافه کرد: نگاهی به آمار استان البرز نشان می دهد که در سال 98 تعداد 10 هزار و 281 پرونده در استان به تفکیک با موضوعات ایراد صدمه بدنی غیرعمدی بر اثر تصادف رانندگی 10090 مورد ، قتل غیرعمدی در اثر بی احتیاطی در امر رانندگی 164 مورد ، ایراد صدمه بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها بنا به دستورقضایی مکلف به شناسایی نقاط حادثه خیز شدند

شهرداری ها بنا به دستورقضایی مکلف به شناسایی نقاط حادثه خیز شدند