مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:302023-12-22سياسي

زوال پذیری صهیونیست ها در ذهن مسئولان و طرفداران این رژیم شکل گرفته است


با حمله ناگهانی و پیش دستانه حماس علیه رژیم صهیونسیتی باور قابل زوال بودن و تصور رفتنی بودن این رژیم در ذهن مسئولان و طرف داران شان نیز شکل گرفت و این شکست را غیرقابل ترمیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به جریان شناسی نفاق در عصر پیامبر بر اساس آیات سوره توبه عنوان کرد: خداوند در آیه 83 سوره توبه به راهبرد مهمی در صف بندی مؤمنان و منافقان اشاره کرده و می فرماید نباید مؤمنان با مشرکان و منافقان در یک صف باشند.

وی با بیان اینکه منافقان وقتی به خاطر خلاف کاری های خود دچار بحران می شدند و مورد توبیخ قرار می گرفتند برای تبرئه خود به حیله دیگری دست می زدند و سعی می کردند چهره خود را از افشاشدن نگه دارند، افزود: منافقان همه نقشه های خود را در کتمان نمودن چهره واقعی خود دنبال می کردند و افراد ضعیف و ساده لوح هم تحت تأثیر مکر و فریب آنها قرار می گرفتند و گاهی در حمایت از منافقان پیش بزرگان و رهبران حکومت اسلامی مراجعه می کردند تا از آنها طرفداری کنند.

امام جمعه قم ادامه داد: امروز هم عده ای تحت عنوان آزادی بیان تا حد ارتداد در برنامه ها، بیانات و رفتارهای خود پیش می روند و وقتی رسوا می شوند از در توبه و جبران مافات در می آیند و همه اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوال پذیری صهیونیست ها در ذهن مسئولان و طرفداران این رژیم شکل گرفته است

زوال پذیری صهیونیست ها در ذهن مسئولان و طرفداران این رژیم شکل گرفته است