مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:052023-12-30حوادث

این مرد 700 حیوان در خانه اش نگهداری می کند؛ از پلیکان بادیگارد تا ببر سیبری!


هر کدام از این حیوانات داستان خود را دارند.

کردوکدیل رود نیل را از قاچاقچی ها در مرز عراق گرفتند و تحویلش دادند، صدف، پلیکانی بود که از کانادا به ایران رسیده بود و تیرخورده و ناخوش به او سپرده شد و مارهای عظیم الجثه درون محفظه شیشه ای و آن آکواریوم بزرگ .

- این مرد 700 حیوان در خانه اش نگهداری می کند؛ از پلیکان بادیگارد تا ببر سیبری! هر کدام از این حیوانات داستان خود را دارند.

کردوکدیل رود نیل را از قاچاقچی ها در مرز عراق گرفتند و تحویلش دادند، صدف، پلیکانی بود که از کانادا به ایران رسیده بود و تیرخورده و ناخوش به او سپرده شد و مارهای عظیم الجثه درون محفظه شیشه ای و آن آکواریوم بزرگ نیز در دستان خود او سر از تخم بیرون آورده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادر رضا نوری، گلخانه خانه 70 ساله مادری اش را تبدیل به منزل و طویله این احتمالا باغ قدیمی را تبدیل به اتاق های خانه ای کرده است.

او همراه با حیوانات عجیب روی کاناپه هایش نشسته و در انتظار شروع این گفت وگو است.

هنگام ورود یک پلیکان چند متری و دو سگ بزرگ جثه او را تا مقابل درب اسکورت کرده اند تا پذیرای ما برای این گفت وگوی ویژه شود.

جالب اینکه پلیکان او که خودش می گوید بادیگارد شخصی اش است خطرناک ترین محافظی بود که با وساطت نوری اجازه ورود ما به خانه شخصی اش را با بیش از 700 جانور عجیب و غریب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این مرد 700 حیوان در خانه اش نگهداری می کند؛ از پلیکان بادیگارد تا ببر سیبری!

این مرد 700 حیوان در خانه اش نگهداری می کند؛ از پلیکان بادیگارد تا ببر سیبری!