مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:352024-01-17اقتصادي

صادرات 17 هزار کانتینر سبزی و صیفی جات از البرز به کشورهای خلیج فارس


رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز عنوان کرد: بیشترین صادرات البرز را مواد غذایی از جمله سبزی و صیفی جات و دارو تشکیل می دهد.

- ایسنا/البرز رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز عنوان کرد: بیشترین صادرات البرز را مواد غذایی از جمله سبزی و صیفی جات و دارو تشکیل می دهد.

پرهام رضایی در نشست مطبوعاتی روز چهارشنبه 27 دی ماه که در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، با اشاره به افزایش دو برابری میزان صادرات البرز اظهار کرد: سالانه 24 هزار کانتینر محصولات کشاورزی از این استان به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود که از ابتدای سال جاری تاکنون 17 هزار کانتینر صادر شده است.

رضایی گفت: اکنون البرز به تمام کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله امارات، بحرین، عمان و کویت صادرات محصول دارد و کشورهای چین، روسیه و قاره آفریقا از مقصدهای دیگر صادرات استان هستند.

رییس اتاق بازرگانی البرز ادامه داد: برای توسعه تجارت تا پایان سال جاری دو هیات بازرگانی این استان به کشورهای روسیه و امارات اعزام می شوند.

رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 9 نشست شورای گفت گوی دولت و بخش خصوصی برگزار شده که 69 مصوبه برای گره گشایی از مشکلات تولید و صادرات داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 17 هزار کانتینر سبزی و صیفی جات از البرز به کشورهای خلیج فارس

صادرات 17 هزار کانتینر سبزی و صیفی جات از البرز به کشورهای خلیج فارس