مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:552023-12-31اقتصادي

قریب به 5 میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه خلیج فارس تولید شد


مدیرعامل نیروگاه برق خلیج فارس گفت: بیش از چهار میلیون و 948 هزار و 651 مگاوات ساعت انرژی طی 9 ماهه امسال در این نیروگاه تولید شد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل نیروگاه برق خلیج فارس گفت: بیش از چهار میلیون و 948 هزار و 651 مگاوات ساعت انرژی طی 9 ماهه امسال در این نیروگاه تولید شد.

محمد عقیل عامری سیاهویی، امروز (دهم دی ماه)، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نیروگاه برق خلیج فارس با انجام بازدیدهای 6 هزار ساعته و تعمیرات دوره ای سه واحد از نیروگاه طی 9 ماهه امسال با نظارت تیم فنی و مهندسی و با همراهی و همکاری امور بهره برداری، میزان قابل توجهی انرژی برق تولید و به شبکه سراسری تحویل داده است.

وی با اشاره به اینکه نیروگاه گازی خلیج فارس نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق هرمزگان دارد، بیان کرد: باتوجه به نیاز شبکه انرژی کشور در پیک تابستان، توانستیم در 9 ماهه سال جاری با تولید انرژی پایدار نقش مهم و موثر خود را در پایداری شبکه سراسری برق کشور به نحو مطلوب ایفا کنیم.

مدیرعامل نیروگاه برق خلیج فارس با اشاره به آمار عملکرد قابل قبول شرکت های بالادستی در سال 1402 و استفاده نیروگاه های داخل از توان شرکت های دانش بنیان در بالاترین سطح، ادامه داد: سفارش ساخت و تامین قطعات مورد نیاز در نیروگاه ها را به شرکت های دانش بنیان و فناوری داخلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قریب به 5 میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه خلیج فارس تولید شد

قریب به 5 میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه خلیج فارس تولید شد