مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 17:252024-01-01سياسي

اجرای 35 برنامه به مناسبت هفته مقاومت در شهرستان کازرون برگزار می شود


فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) سپاه کازرون اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به ایام شهادت سردار کفر ستیز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تقارن آن با میلاد حضرت زهرای مرضیه (س) برای این ایام ویژه برنامه های مختلف در سطح شهرستان کازرون برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ دوم پاسدار هادی عارف فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) سپاه کازرون اظهار داشت:  همزمان با هفته مقاومت  پایگاه های مقاومت بسیج حوزه امام علی(ع) به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی  و به نیت حضرت زهرا(س) فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به  نزدیکی به ایام شهادت سردار کفر ستیز سپاه اسلام  سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  و تقارن آن با میلاد حضرت زهرای مرضیه (س) برای این ایام ویژه برنامه  های  مختلف در سطح شهرستان کازرون برنامه ریزی شده است.

  عارف تصریح داشت: این برنامه ها که از 13دی ماه همزمان با  سالروز  شهادت قاسم به دست ایادی  استکبار و منفورترین   وشقی ترین فرد چهره تاریخ بشریت آغاز می شود  تعداد 35 برنامه  از طرف حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) اجرا خواهد شد.

  وی  تکریم مقام شامخ شهدا و ترویج شعائر الهی  را یکی از خدمات همیشگی  بسیج به نسل جدید انقلاب دانست  و افزود:   شجره طیبه بسیج که ثمره خون  هزار هزاران شهید راه حق وحقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 35 برنامه به مناسبت هفته مقاومت در شهرستان کازرون برگزار می شود

اجرای 35 برنامه به مناسبت هفته مقاومت در شهرستان کازرون برگزار می شود