مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:102024-01-20اقتصادي

شستشوی 1461 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه آبرسانی قم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: به منظور جلوگیری از بروز آلودگی ثانویه در تاسیسات آبرسانی هزار و 461 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه آبرسانی و 16 مخزن ذخیره به حجم 45 هزار و 630 مترمکعب در نه ماه سال جاری شستشو شده است.

- حسن بختیاری از رصد و پایش لحظه ای کیفی تأسیسات آبرسانی در استان خبر داد و گفت: در همین راستا روزانه 70 مورد نمونه گیری برای آزمایشات میکروبیولوژی و شیمیایی و 450 مورد آزمون کلرسنجی به صورت آزمایشگاهی و تجهیزات آنلاین بر روی آب قم انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، وی تصریح کرد: به منظور اطمینان از سلامت آب شبکه در 9 ماهه سال جاری بیش از 143 هزار آزمون مختلف میکروبیولوژی، شیمیایی و کلرسنجی بر روی تأسیسات آبرسانی قم انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به لزوم پیشگیری از بروز آلودگی ثانویه در تأسیسات آبرسانی اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان آذرماه، یکهزار و 461 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه آبرسانی و 16 مخزن ذخیره به حجم 45 هزار و 630 مترمکعب شستشو شده است.

بختیاری با تأکید بر اهمیت شناسایی مخاطرات و ارزیابی ریسک در تأسیسات آبرسانی، گفت: در این راستا برنامه اجرای ایمنی آب در شهرهای قم، جعفریه، سلفچگان، کهک و قنوات و روستاهای عنایت بیک، خور آباد و مجتمع ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شستشوی 1461 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه آبرسانی قم

شستشوی 1461 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه آبرسانی قم