مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 00:052024-01-14ورزشي

منصوری: دولت نگاه بدون تبعیض به اقلیت ها دارد


دولت سیزدهم بدون نگاه تبعیض آمیز، حل مسائل و مشکلات اقلیت های دینی و مذهبی از جمله جامعه ارامنه را با نگاهی مثبت دنبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در دیدار صمیمانه با نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران در مجلس شورای اسلامی، رییس شورای خلیفه گری ارامنه، رییس مجمع خلیفه گری ارامنه، روحانیون کلیسا و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران، هنرمندان، ورزشکاران و دانشجویان مسیحی در ایام میلاد حضرت عیسی (ع)، ضمن تبریک آغاز سال نو میلادی تصریح کرد: افتخار می کنیم که در کشورمان، ادیان و مذاهب مختلف در کنار مسلمانان با صلح و محبت زندگی می کنند.

معاون اجرایی رییس جمهور، گفت: دولت سیزدهم بدون نگاه تبعیض آمیز، حل مسائل و مشکلات اقلیت های دینی و مذهبی از جمله جامعه ارامنه را با نگاهی مثبت دنبال می کند.

وی افزود: رییس جمهور به پیروان مذاهب مختلف توجه ویژه ای دارند؛ آیت الله رییسی در پیگیری مسائل اقلیت های مذهبی نگاهی بدون تبعیض، مثبت و باز دارند.

معاون اجرایی رییس جمهور، گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای کارشکنی در مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی انجام می دهند، اما عزم دولت کار جدی، جهادی و تلاش و پیگیری برای حل مسأله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوری: دولت نگاه بدون تبعیض به اقلیت ها دارد

منصوری: دولت نگاه بدون تبعیض به اقلیت ها دارد