مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 14:102024-01-19اجتماعي

چشم پرنده را می دوزند تا نبیند!/ روش های عجیب قاچاق پرنده در کشور


تمایل به نگهداری از گونه های ممنوعه حیات وحش از جمله پرندگان شکاری در میان برخی افراد ثروتمند در کشورمان نیز افزایش پیدا کرده است و همین مساله به تشدید زنده گیری گونه هایی نظیر شاهین، - چشم پرنده را می دوزند تا نبیند!/ روش های عجیب قاچاق پرنده در کشور تمایل به نگهداری از گونه های ممنوعه حیات وحش از جمله پرندگان شکاری در میان برخی افراد ثروتمند در کشورمان نیز افزایش پیدا کرده است و همین مساله به تشدید زنده گیری گونه هایی نظیر شاهین، بالابان، بحری، هوبره و حتی انواع عقاب از طبیعت و نگهداری از آنها در منازل و باغ های شخصی مردم دامن زده است.

ایلنا نوشت:معاون سازمان حفاظت محیط زیست ضمن ابراز نگرانی از تداوم قاچاق پرندگان شکاری در کشورمان گفت: متخلفان در روند زنده گیری و قاچاق پرندگان شکاری، دست به انجام اقدامات بسیار آزاردهنده ای می زنند؛ به نحوی که قاچاقچیان معمولا چشمان این پرندگان را با نخ می دوزند یا کلاه چرمی بر سر آنها می کشند تا اطراف را نبینند.

همچنین شاهپرهای پرندگان شکاری را چسب می زنند تا در روند جابه جایی آسیب نبینند، چون در این صورت از قیمت شان کاسته می شود.

  حسن اکبری ، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن ابراز نگرانی از تداوم قاچاق پرندگان شکاری و تاثیر این پدیده شوم بر کاهش جمعیت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم پرنده را می دوزند تا نبیند!/ روش های عجیب قاچاق پرنده در کشور

چشم پرنده را می دوزند تا نبیند!/ روش های عجیب قاچاق پرنده در کشور