مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:502024-01-16سياسي

سامانه ثبت تخلفات انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری فعال شده است


مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه ثبت تخلفات انتخاباتی در این استان فعال شده است و بازرسان می توانند گزارشات خود را در این سامانه ثبت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فرشاد طهماسبی صبح امروز در جلسه هیات بازرسی انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس ماده 28 تبصره 9 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و آیین نامه اجرایی مجلس خبرگان رهبری، وزارت کشور علاوه بر اجرای انتخابات مسؤول حسن اجرای این امر نیز است.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا کنون سه جلسه آموزش برای بازرسان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تشکیل و تمامی اقدامات مربوط به انتخابات طبق زمان بندی انجام شده است.

وی با اشاره به آموزش نیروهای برگزارکننده انتخابات، افزود: این اقدام مورد تاکید استاندار چهارمحال و بختیاری است زیرا نیروی آموزش ندیده، منجر به ایجاد مشکلاتی در شعب اخذ رای می شود که امیدواریم شاهد اتفاقات سال های گذشته نباشیم.

طهماسبی اضافه کرد: آموزش نیروهای بازرس و سربازرس در قالب گروه های چند نفره در شهرستان ها انجام می شود تا با فرمانداران، بخشداران و هیات های اجرایی تعامل خوبی داشته باشند و شاهد اجرای انتخابات مطلوب در چهارمحال و بختیاری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ثبت تخلفات انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری فعال شده است

سامانه ثبت تخلفات انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری فعال شده است