مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:002024-01-12سياسي

نورمفیدی: مستکبران و جنایتکاران در چاهی که کندند گرفتار خواهند شد


رژیم صهیونیستی در مقابل نیروهای حماس و حزب الله بسیار ضعیف شده و در حال عقب نشینی است؛ یقیناً جنایتکاران و مستکبران عالم در چاهی که کندند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، ظهر امروز آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه مصلی وحدت گرگان گفت:  رژیم صهیونیستی در مقابل نیروهای حماس و حزب الله بسیار ضعیف شده و در حال عقب نشینی است؛ جنایتکاران و مستکبران عالم در چاهی که کندند، گرفتار خواهند شد.

نومفیدی با اشاره به شهدای غزه و فلسطین اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین علی رغم اینکه روزانه صدها شهید می دهند، اما همچنان در مقابل جنایات و حملات رژیم کودک کش صهیونیستی مقاومت و ایستادگی می کنند.

امام جمعه گرگان ادامه داد: امروز برخلاف تصور رژیم صهیونیستی، جنگ با نیروهای حماس به 100 روز سیده و مقاومت نه تنها در غزه بلکه در کشورهای دیگر مستحکم تر شده است.

نورمفیدی ضمن تحسین مردم یمن در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین افزود: مردم مسلمان یمن باوجود مشکلات داخلی، در مقابل جنایتکاران عالم محکم ایستادند که جای تحسین دارد؛ یقینا جنایتکاران و مستکبران عالم در چاهی که کندند، گرفتار خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: جلوگیری از تردد کشتی های حامل غذا، دارو و اسلحه برای صهیونیست های کودک کش توسط حوثی های یمن باعث عصبانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورمفیدی: مستکبران و جنایتکاران در چاهی که کندند گرفتار خواهند شد

نورمفیدی: مستکبران و جنایتکاران در چاهی که کندند گرفتار خواهند شد