مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 20:502024-01-06بين الملل

موشک باران «سدیروت» و «نیرعام» توسط گردان های قدس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گردان های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که شهرک های صهیونیستی «سدیروت»، «نیرعام» و دیگر شهرک های صهیونیستی اطراف نوار غزه را موشک باران کرده است.

- گردان های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) شهرک های صهیونیستی سدیروت ، نیرعام و دیگر شهرک های صهیونیستی اطراف نوار غزه را موشک باران کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گردان های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که شهرک های صهیونیستی سدیروت ، نیرعام و دیگر شهرک های صهیونیستی اطراف نوار غزه را موشک باران کرده است.

همچنین گردان های قدس نظامیان و تجهیزات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه المحطه در مرکز خان یونس با خمپاره سنگین هدف قرار داد.

گردان های قدس فیلمی را از حمله خمپاره ای به نظامیان و تجهیزات ارتش رژیم صهیونیستی در محورهای مختلف پیشروی در شرق خان یونس منتشر کرد.

گردان های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را که در یکی از ساختمان های منطقه خزاعه در شرق شهر خان یونس سنگر گرفته بودند با بمب ضدنفر هدف قرار داده و این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک باران «سدیروت» و «نیرعام» توسط گردان های قدس

موشک باران «سدیروت» و «نیرعام» توسط گردان های قدس