مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 16:202023-12-28سياسي

به ضیافت پروانه ها گرداگرد شمع فروزان مقاومت دعوتید


این روزها نسیم بهشتی از گلزار شهداء کرمان برخاسته و دلباختگانی از جهان و دوست دارانی از مردم کشور را به سمت خودش کشانده است، پلک هایمان کف پایتان، -  خبرگزاری فارس کرمان _ آمنه شهریارپناه: آغاز شد، دهه مقاومت آمد، کرمان روی موج تلخ وشیرین قرار گرفت، گلزار بین المللی شهدای کرمان کانون توجه همگان شد، رفت وآمدها زیاد و حال واحوال مردم شهر نشان می دهد کرمان آماده است تا زائران فرزند شهیدش را تنگ در آغوش بگیرد.

فضای گلزار شهداء مهیا شده، موکب ها در گرداگرد این قطعه بهشتی مشخص و موکب داران در تلاش هستند آخرین میخ ها را بکوبند، هیزم ها را در جای مخصوص بگذارند و چای آتشی را علم کنند.

قدمگاه معرفت و مقاومت رنگ تازه ای به خود گرفته و فرشی از یاس و نرگس زیر قدوم عزاداران سرباز جان فدای جهان اسلام پهن شده است .

گروه گروه می آیند، با اشک، با حسرت عمیق، با آهی از ته دل! موکب به موکب را طی می کنند، پله به پله را بالا می آیند و دور تا دور گلزار صف می کشند.

ساعت ها می مانند تا عرض ارادت کنند، یک خداقوت جانانه بگویند به کسی که برای عزت و شرف کشورشان و امنیت و تثبیت مرزهایشان، 40 سال نخوابید.

می آیند تا پاس بدارند خدمات مردی را که باعث شد در قیامت و در مقابل آل الله سرشان را بالا بگیرند و بگویند دوستدار یا از تبار مردی هستند که نگذاشت دختر علی یک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به ضیافت پروانه ها گرداگرد شمع فروزان مقاومت دعوتید

به ضیافت پروانه ها گرداگرد شمع فروزان مقاومت دعوتید