مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 22:302024-01-16بين الملل

آغاز فعالیت کولبری در بازارچه شیخ صله


یونس امیری دستیار و مشاور استاندار کرمانشاه در امور گسترش ارتباطات و تعاملات با کشور عراق گفت: فعالیت کولبری در بازارچه شیخ صله از امروز سه شنبه 26 دی ماه از سر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، یونس امیری دستیار و مشاور استاندار کرمانشاه در امور گسترش ارتباطات و تعاملات با کشور عراق امروز سه شنبه 26 دی ماه با حضور میدانی در مرز شیخ صله جهت رفع موانع بازگشایی این مرز اظهار کرد: بر اساس مذاکره و توافق صورت گرفته با مقامات اقلیم کردستان عراق، فعالیت کولبری در بازارچه شیخ صله از 26 دی ماه دوباره آغاز شد.

وی افزود: تقویت اقتصاد و معیشت مرزنشینان از اولویت های بسیار جدی و مورد تأکید دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه است.

دستیار و مشاور استاندار کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه فعالیت کوله بری در بازارچه شیخ صله به علت برخی ناهماهنگی ها در دو طرف مرز، توسط طرف عراقی متوقف شده بود.

*مرز شیخ صله - نقطه صفر مرزی وی ادامه داد: با دستور استاندار محترم کرمانشاه طی این مدت با دیدارهای مختلف با مسوولین اقلیم کردستان عراق و همچنین جلسات مختلف با فرماندار ثلاث باباجانی، مدیران پایانه، گمرک و مدیران بازارچه ها، نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر عوامل، پیگیری های مداوم، رایزنی های مستمر و نشست های دوطرفه متعددی برای رفع این مشکلات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت کولبری در بازارچه شیخ صله

آغاز فعالیت کولبری در بازارچه شیخ صله