مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:402023-12-31اجتماعي

مرکز کارآفرینی و نوآوری دانش آموزی در همدان راه اندازی می شود


امروز توافق نامه همکاری پارک علم و فناوری همدان با اداره کل آموزش و پرورش استان به منظور راه اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری دانش آموزان منعقد شد.

- رییس پارک علم و فناوری استان همدان در این جلسه گفت: پارک علم و فناوری موتور محرکه اقتصاد دانش محور است و زیست بوم فناوری استان در راستای حمایت از ایده های نو و خلاقانه به منظور تجاری سازی آنها گام برمی دارد.

دکتر مجید کزازی با بیان اینکه هدف از انعقاد توافق نامه راه اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری ویژه دانش آموزان است، افزود: پذیرش ایده های نو با هدف حمایت مالی برای کاربردی کردن ایده های علمی، بسترسازی برای پیاده سازی ایده های نو از طریق ارائه خدمات مشاوره، کمک به ایجاد پرورش و بقای فعالیت نوآورانه و تسهیلات برای ادامه فعالیت در قالب پذیرش در این مرکز انجام می شود.

وی در ادامه یادآور شد: در سال 1397 تفاهم نامه ای بین پارک علم و فناوری همدان با اداره کل آموزش و پرورش استان منعقد شد و این در حالیست که امروز با انعقاد توافق نامه مرکز کارآفرینی و نوآوری دانش آموزان راه اندازی خواهد شد.

کزازی انعقاد توافق نامه با آموزش و پرورش را در راستای ارتقاء سطح همکاری های متقابل پارک علم و فناوری و اداره کل آموزش و پرورش دانست و گفت: این توافق نامه در راستای ارائه خدمات آموزشی، علمی به دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز کارآفرینی و نوآوری دانش آموزی در همدان راه اندازی می شود

مرکز کارآفرینی و نوآوری دانش آموزی در همدان راه اندازی می شود