مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:302023-12-23اجتماعي

پاکسازی 218 دستگاه پل در حوزه راه های البرز


معاون راهداری البرز از پاکسازی و تنقیه بستر 218 دستگاه پل بزرگ و کوچک در حوزه راه های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حمید پرورشی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: با هدف پیشگیری از وقوع سیلاب و جلوگیری از واردشدن صدمات به ابنیه، قبل از شروع بارندگی ها عملیات پاکسازی و لایروبی پل ها در محورهای استان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر یک هزار و 499 دستگاه آبرو و پل در محورهای استان وجود دارد، گفت: از این تعداد یک هزار و 341 پل دارای دهانه زیر 6 متر هستند که هرسال با بازدید دوره ای در صورت نیاز پاکسازی و تنقیه می شوند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه بعد از بررسی های انجام شده تنقیه و پاکسازی پل های استان با اولویت های تعیین شده در دستور کار قرار گرفته است، افزود: تاکنون 218 دستگاه پل پاکسازی شده و مابقی هم در دست انجام است.

پرورشی با اشاره به اینکه تنقیه پل ها به معنای تمیزکردن، بازکردن و برداشتن گل و لای از دهانه پل ها است، گفت: این کار جزو برنامه های اولویت دار این اداره کل برای جلوگیری از خسارات احتمالی به پل ها و هدایت آب های سطحی است.

وی با اشاره به اینکه پاکسازی و لایروبی پل ها با استفاده از ظرفیت از ظرفیت امانی دستگاه و ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی 218 دستگاه پل در حوزه راه های البرز

پاکسازی 218 دستگاه پل در حوزه راه های البرز