مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 08:202024-01-04اقتصادي

تشدید نظارت بر نانوایی ها در اردبیل


معاون دادستان اردبیل از همت دادستانی برای تشدید برخورد با هرگونه سوء استفاده ،فساد و ترک فعل در حوزه پخت نان با افراد متخلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، امین رنجبر صبح امروز در جلسه ای که با حضور تمامی عوامل دخیل در تولید و توزیع آرد و پخت نان، در محل دادسرا برگزار شد، ضمن ابلاغ تاکیدات دادستان مرکز استان در خصوص تهیه و توزیع آرد و اصلاح کیفیت نان در اردبیل و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان در صف های طولانی، از همت دادستانی برای برخورد با هرگونه سوء استفاده و فساد و ترک فعل در این عرصه خبر داد.

وی با تشریح شیوه هایی از تخلف افراد سود جو و فرصت طلب در دور زدن طرح هوشمند سازی مدیریت نان، با اشاره به تشدید برخورد با نانوایان متقلب، افزود: حسب دستور دادستان اردبیل، حساب های بانکی کارت های صوری مورد استفاده توسط نانوایان متخلف، مسدود خواهد شد.

معاون دادستان اردبیل تاکید کرد: رصد عملکرد نانوایان از طریق سامانه نانینو، نصب دوربین در نانوایی ها، شماره گذاری کیسه های مورد تحویل کارخانه های آرد سازی به نانوایان و بازدید های سرزده از نانوایان توسط اکیپ تلفیقی با حضور معاون دادستان از جمله موضوعات مورد بحث و تصویب شده در جلسه امروز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر نانوایی ها در اردبیل

تشدید نظارت بر نانوایی ها در اردبیل