مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:352023-12-25سياسي

دانشگاه جامع امام حسین( ع)دومین دانشگاه برتر کشور شد


در تازه ترین رتبه بندی مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، دانشگاه جامع امام حسین (ع) جایگاه دوم را بین دانشگاه های برتر کشور کسب کرده است.

- در تازه ترین رتبه بندی مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، دانشگاه جامع امام حسین (ع) جایگاه دوم را بین دانشگاه های برتر کشور کسب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ در تازه ترین رتبه بندی مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، دانشگاه جامع امام حسین (ع) جایگاه دوم را در بین دانشگاه های برتر کشور کسب کرده است.

115 دانشگاه دولتی و 17 دانشگاه غیر دولتی در این رتبه بندی مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفتند که در نهایت رتبه دوم دانشگاه های کشور به صورت درهمکرد به دانشگاه جامع امام حسین (ع) اختصاص یافته است.

دکتر سید احمد فاضل زاده رییس مؤسسه ISC گفت: نتایج این ارزیابی در جلسه 970 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در روز یکشنبه به تاریخ 1402/10/03 تأیید گردید.

فاضل زاده گفت: اطلاعات مورد نیاز برای رتبه بندی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی از سه طریق جمع آوری شده که شامل اطلاعات پژوهشی بر مبنای پایگاه های ملی و بین المللی، خوداظهاری دانشگاه ها از طریق تکمیل پرسشنامه الکترونیکی و اطلاعات آموزشی ارائه شده از طریق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه جامع امام حسین( ع)دومین دانشگاه برتر کشور شد

دانشگاه جامع امام حسین( ع)دومین دانشگاه برتر کشور شد