مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 08:152023-12-27حوادث

کشف 239 قلم داروی قاچاق غیر مجاز دام در آشخانه


فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف 239 قلم داروی غیرمجاز دام در حین توزیع توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف 239 قلم داروی غیرمجاز دام در حین توزیع توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی مهران فر اظهارکرد: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم فروش داروی غیرمجاز و قاچاق دام خارج از شبکه توزیع، روز گذشته ماموران پلیس آگاهی شهرستان مانه و سملقان طی عملیاتی مشترک با ماموران اداره دامپزشکی از یک خودروی هایمای سواری تعداد 239 قلم داروی غیرمجاز و قاچاق دام در حین توزیع در فروشگاه های سطح شهر به ارزش 350 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی گفت: یک نفر متهم در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد و خودرو به پارکینگ انتقال داده شد.

توقیف 12دستگاه خودرو و موتور سیکلت مزاحم در شیروان فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از توقیف شش دستگاه خودرو و شش دستگاه موتورسیکلت مزاحم در قالب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ مجید یگانه پور گفت: این طرح با هدف برخورد با مزاحمان و هنجارشکنان اجتماعی در این شهرستان در روز گذشته به اجرا در آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 239 قلم داروی قاچاق غیر مجاز دام در آشخانه

کشف 239 قلم داروی قاچاق غیر مجاز دام در آشخانه