مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:202023-12-31اقتصادي

رأی مثبت شورای شهر به فروش ملک «فنی حرفه ای» برای خرید میلگرد


اعضای شورای شهر تهران لایحه شهرداری تهران در خصوص «مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله ملک متعلق به شهرداری تهران» را تصویب کردند.

- رأی مثبت شورای شهر به فروش ملک فنی حرفه ای برای خرید میلگرد اعضای شورای شهر تهران لایحه شهرداری تهران در خصوص مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله ملک متعلق به شهرداری تهران را تصویب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا بررسی لایحه شهرداری تهران در خصوص مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله ملک متعلق به شهرداری تهران ، ملک موسوم به فنی حرفه ای را روی میز بررسی قرار دادند و محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در تشریح این لایحه گفت: براساس اجازه ای که شورای شهر در لایحه بودجه سال جاری به شهرداری در مورد تأمین منابع مالی داده تا از محل فروش و واگذرای اموال کسب درآمد کند و از آنجایی که سقف مجاز معاملات شهرداری تهران را نیز 450 میلیارد تومان مشخص کردیم، حالا عدد کارشناسی ملک 847 میلیارد تومان است و شهرداری لایحه فروش این ملک را به شورای شهر آورده است.

وی ادامه داد: این ملک در منطقه 16 واقع شده است و زمینی است که در اختیار سازمان فنی و حرفه ای بوده و با این مبلغ پیشنهاد فروش دارند و توضیح دادند که قرار است بابت بدهی شهرداری هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی مثبت شورای شهر به فروش ملک «فنی حرفه ای» برای خرید میلگرد

رأی مثبت شورای شهر به فروش ملک «فنی حرفه ای» برای خرید میلگرد