مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:002024-01-01سياسي

سردار نقدی: جمهوری اسلامی تنها نظام دنیاست که «علم و دانش» شرط رهبری آن است


چهارمین جشنواره دانش و پژوهش امام علی(ع) سپاه پاسداران با هدف تجلیل از پژوهشگران برتر سپاه و ارتقای سطح علمی و پژوهشی در این نهاد برگزار شد.

- سردار نقدی: جمهوری اسلامی تنها نظام دنیاست که علم و دانش شرط رهبری آن است چهارمین جشنواره دانش و پژوهش امام علی(ع) سپاه پاسداران با هدف تجلیل از پژوهشگران برتر سپاه و ارتقای سطح علمی و پژوهشی در این نهاد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جشنواره دانش و پژوهش امام علی (ع) ، با حضور سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه و سردار مهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از خانواده های شهدا، معاونت ها و پژوهشگران برتر سپاه تجلیل شدند و در ادامه از مجموعه سخنرانی های سردار سلامی از سال 1381 درباره پژوهش از سوی نماینده ولی فقیه در سپاه رونمایی شد.

سردار نقدی: جمهوری اسلامی تنها نظام دنیاست که علم و دانش شرط رهبری آن است همچنین سردار محمدرضا نقدی در این جشنواره با بیان این که جمهوری اسلامی تنها نظام عالم است که شرط رهبری آن علم و دانشمندی است ، اظهار کرد: وجود یک عالم در رأس نظام اسلامی در روایات ما هم تأکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: جمهوری اسلامی تنها نظام دنیاست که «علم و دانش» شرط رهبری آن است

سردار نقدی: جمهوری اسلامی تنها نظام دنیاست که «علم و دانش» شرط رهبری آن است