مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:552023-12-27سياسي

پژوهش های جهاد دانشگاهی مرکز خدمت رسانی به جامعه بشری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: پژوهش ها و تحقیقات جهاد دانشگاهی منشأ خدمت به مردم و بشریت است.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: پژوهش ها و تحقیقات جهاد دانشگاهی منشأ خدمت به مردم و بشریت است.

احمدرضا دالوند امروز ششم دی ماه در مراسم تکریم و معارفه رییس جهاد دانشگاهی واحد لرستان که در سالن جلسات دانشگاه لرستان برگزار شد، این نهاد را پس از انقلاب اسلامی برخاسته از نظام با رویکرد اسلامی بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: همواره رهبر معظم انقلاب تاکیداتی بر این مرکز علمی و پژوهشی داشتند.

وی ادامه داد: اگر به پیشینه دانشگاهی در کشور توجه کنیم از ابتدا نقص مهمی مانند کاربردی نبودن تحقیقات و پژوهش هایی که صورت می گرفت؛ وجود داشت که پس از اتمام کار در کتابخانه ها بایگانی می شد و برای مردم و نظام ثمری نداشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تاسیس و راه اندازی اینچنین مراکز پژوهشی برای رفع این نقص مهم، اضافه کرد: موضوع مهمی که باید در کارها و مسئولیت ها مدنظر قرار گیرد این است که برنامه ها و اقدامات ما منتج به چه نتیجه مناسبی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های جهاد دانشگاهی مرکز خدمت رسانی به جامعه بشری است

پژوهش های جهاد دانشگاهی مرکز خدمت رسانی به جامعه بشری است