مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:212024-01-15اقتصادي

معرفی فرصت های سرمایه گذاری در نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به اولین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی به پاکستان گفت: اولین نمایشگاه بین المللی معرفی توانمندی های صادراتی منطقه آزاد چابهار و همچنین کشور برای صادرات به کشور پاکستان طی روزهای آتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار امیر مقدم گفت: بر اساس بررسی های انجام شده و شناختی که امروز از بازار پاکستان داریم؛ پیش بینی می شود که استقبال بسیار خوبی از این رویداد مهم اقتصادی صورت گیرد.

وی بیان کرد:  اولین نمایشگاه بین المللی معرفی توانمندی های صادراتی منطقه آزاد چابهار و همچنین کشور برای صادرات به کشور پاکستان طی روزهای آتی برگزار می شود و تا این لحظه بیش از 92 شرکت ایرانی فعال و موفق در حوزه تولید و صادرات برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند، همچنین بیش از 100 بازرگان و تاجر بزرگ از کشورهای پاکستان، افغانستان، عمان و سایر کشورها حضور خود را برای این رویداد مهم اقتصادی-تجاری قطعی کرده اند.

مقدم با ابراز امیدواری از اینکه طی روزهای آتی و در طول برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی توانمند ی های صادراتی به پاکستان شاهد انعقاد تفاهمنامه ها و قراردادهای قابل توجهی باشیم، تصریح کرد: حضور صنعتگران و تاجران مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فرصت های سرمایه گذاری در نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی

معرفی فرصت های سرمایه گذاری در نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی