مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:502024-01-09پزشكي

گلایه بازرس کل گیلان از «عدم تطابق اقدامات با قرارداد» تصفیه خانه شیرابه سراوان


بازرس کل گیلان با بیان اینکه اقداماتی که ما شاهد و ناظر آن در محل احداث تصفیه خانه شیرابه لندفیل سراوان هستیم با قرارداد اولیه مطابقت ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز جمعی از مسؤولان استان گیلان به منظور بررسی آخرین وضعیت بهداشتی، درمانی، زیست محیطی و همچنین خدماتی مرتبط با شهروندان در لندفیل زباله سراوان رشت به صورت میدانی حضور یافتند .

در جریان بازدید امروز مسؤولان گیلان، وضعیت ساماندهی زباله در لندفیل، شیرابه های آن و همچنین سلامت و بهداشت عمومی مردم منطقه مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.

سجاد ده ده جانی مدیرکل بازرسی استان گیلان نیز در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به دستور مؤکد رییس کل دادگستری استان گیلان به جهت بررسی و پایش اقدامات انجام شده پیرامون لندفیل زباله سراوان اظهار کرد: متأسفانه اقداماتی که ما شاهد و ناظر آن در محل احداث تصفیه خانه شیرابه لندفیل سراوان هستیم با قرارداد اولیه مطابقت ندارد و این مسئله به نوعی تهدید علیه بهداشت عمومی است.

بازرس کل استان گیلان از اقدام مجموعه قضایی در صورت بروز تخلفات و جرائم خبر داد و افزود: اگر تخلف و یا جرمی از ناحیه هر دستگاهی که وظیفه ای داشته و قصوری کرده، مشاهده شود، اعلام تخلف و جرم کرده و دستگاه مربوطه را تحت تعقیب قرار خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه بازرس کل گیلان از «عدم تطابق اقدامات با قرارداد» تصفیه خانه شیرابه سراوان

گلایه بازرس کل گیلان از «عدم تطابق اقدامات با قرارداد» تصفیه خانه شیرابه سراوان