مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 15:002023-12-28بين الملل

وزیر کشور: برخی همسایگان سخنان صدام را تکرار نکنند


احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه سفر به جزیره بوموسی گفت: اظهارات بی پایه، واهی و باطلی که در رابطه با جزایر ایرانی گفته می شود سخنانی باطل است که قبلا هم توسط برخی گفته می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، وزیر کشور گفت: برخی کشورهای همسایه باید حواسشان باشد که با حرف های واهی در رابطه با جزایر سه گانه ایرانی روابط شان با کشور بزرگی چون ایران را دچار خدشه نکنند.

احمد وحیدی روز پنجشنبه در حاشیه سفر به جزیره بوموسی در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانیه اخیر برخی مقامات روسیه و کشورهای عربی در رابطه با جزایر ایرانی اظهار کرد: اظهارات بی پایه، واهی و باطلی که در رابطه با جزایر ایرانی گفته می شود سخنانی باطل است که قبلا هم توسط برخی گفته می شد.

وی تاکید کرد: این مسائل جهت برهم زدن روابط کشورها بازگو می شود و باید دقت کنند و بدانند که صدام نیز از این حرف ها می زد و نباید دیگر این سخنان توسط همسایگان تکرار شود.

وزیر کشور یادآور شد: کشورهای همسایه باید حواسشان باشد که با این حرف ها روابط شان را با کشور بزرگی چون ایران دچار خدشه نکنند.

توصیه ای برای برخی همسایگان؛ روابط خود را با ایران خدشه دار نکنید وحیدی همچنین درخصوص توسعه بوموسی تصریح کرد: در تلاش هستیم مشکلات موجود در جزیره بوموسی را در اسرع وقت رفع و کمبودها را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: برخی همسایگان سخنان صدام را تکرار نکنند

وزیر کشور: برخی همسایگان سخنان صدام را تکرار نکنند