مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 11:412023-12-29حوادث

کشف 70 بسته هرویین از معده سوداگر مرگ


فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از کشف 700 گرم مواد مخدر بلعیده شده توسط یک قاچاقچی مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی صادق زاده، فرمانده انتظامی شهرستان اردستان اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ با انجام اقدامات تخصصی مشخص شد محموله ای از مواد افیونی توسط شخصی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان در حال جابه جایی است که بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پاسگاه انتظامی برزاوند ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به محور مورد نظر اعزام و با انجام اقدامات میدانی گسترده موفق شدند یک دستگاه خودرو سمند متعلق به قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و آن را متوقف کنند.

صادق زاده تصریح کرد: مأموران پلیس در بررسی های دقیق انجام شده مقدار 700 گرم هرویین در قالب 70 بسته 10 گرمی که توسط سرنشین خودرو به روش  بلعیدن در حال انتقال آن بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد از شهروندان خواست در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 70 بسته هرویین از معده سوداگر مرگ

کشف 70 بسته هرویین از معده سوداگر مرگ