مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:552023-12-24اقتصادي

گلوبز: ساکنان اسراییل دیگر از آپارتمان های بدون پناهگاه استقبال نمی کنند


روزنامه عبری زبان گلوبز در گزارشی به کسادی بازار اجاره آپارتمان در سرزمین های اشغالی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی پرداخت و گفت این وضعیت درباره خانه هایی که پناهگاه ندارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، نظرسنجی انجام شده توسط وب سایت WeCheck نشان می دهد که از زمان عملیات طوفان الاقصی و جنگ در نوار غزه، عرضه آپارتمان های موجود برای اجاره در اسراییل 50 درصد افزایش یافته و اجاره بها 1.

5 درصد کاهش یافته است.

بسیاری از صاحبان آپارتمان هایی که قبل از آغاز عملیات طوفان الاقصی واحدهای خود را برای دوره های کوتاهی اجاره می دادند، اکنون آنها را برای اجاره عادی عرضه کرده اند و تاخیر در شروع سال تحصیلی به افزایش عرضه و کاهش تقاضا برای آپارتمان های اجاره ای منجر شده است.

بر اساس گزارش روزنامه اقتصادی اسراییلی گلوبز که بخشی از این نظرسنجی را نقل کرده است، صاحبان آپارتمان هایی که دارای پناهگاه برای درمان بودن از موشک های مقاومت نیستند،  مجبور شده اند به دلیل استقبال بسیار ضعیف از آنها، اجاره بهای خود را کاهش دهند.

طبق گزارش WeCheck  که تمام سایت های اجاره آپارتمان ها در سر زمین های اشغالی را رصد می کند، عرضه آپارتمان های اجاره ای در نوامبر گذشته 50 درصد بیشتر از ماه مشابه سال گذشته و 25 درصد بیشتر از اکتبر 2023 بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلوبز: ساکنان اسراییل دیگر از آپارتمان های بدون پناهگاه استقبال نمی کنند

گلوبز: ساکنان اسراییل دیگر از آپارتمان های بدون پناهگاه استقبال نمی کنند